javahermarket

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا
 
هر چی بخوای پیدا میشه_دانلود انواع بازی نرم افزار تم_خبر های جالب عـکس کلیپ گوشی نرم افزار گوشی و....
Design by : NazTarin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید






این صفحه را به اشتراک بگذارید

خوش اومدی نظر یادت نره









ساخت تلویزیون 32 اینچی سه بعدی سامسونگ

 

در این میان با گذشت زمان و ایجاد فناوری‌های جدیدتری مثل وضوح Full HD، امکان اتصال به شبکه اینترنت و جدید‌تر از همه فناوری نمایش تصاویر سه بعدی، این پنل‌های تصویری نیز به این فناوری‌های روز مجهز می‌شوند.

 

  یکی از نکات همیشگی تلویزیون‌های پیشرفته کلاس LCD و LED که تقریبا هیچگاه از زمان ارائه اولین نمونه‌های این مدل‌ها نیز تغییر چندانی را شاهد نبوده، ارتباط معکوس سطح امکان یک پنل با سایز آن است، بطوریکه در اغلب موارد پیشرفته‌ترین نمونه‌ها، بزرگ‌ترین آن‌ها نیز به حساب می‌آمدند.

 

تقریبا هیچگاه امکانات یک پنل ۴۶ اینچی در قالب یک مدل کوچک ۳۲ اینچی قابل دسترس نبود.

 

نکته دیگر در این میان قیمت بسیار بالای پنل‌های بزرگ بخصوص در رده سه بعدی هاست که بدین ترتیب با توجه قیمت بسیار بالای این تلویزیون‌ها، تعداد کاربران استفاده کننده از این فناوری نیز محدود به خریداران با بودجه نامحدود شده، و امکان تهیه این تلویزیون‌ها توسط کاربران عادی معمولا وجود ندارد.

 

اما این روند نیز آرام آرام تغییرات مشخصی را به خود می‌بیند و اولین گام در این زمینه توسط شرکت سامسونگ برداشته شده است.

 

این شرکت به تازگی یک مدل ۳۲ اینچی سه بعدی را به نمایش گذاشته است، که از لحاظ امکانات هیچ تفاوتی با نمونه‌های بزرگ‌تر این کلاس بخصوص Smart TV‌های ۴۰ اینچی این شرکت که به تازگی معرفی شده‌اند، ندارد.

 

این مدل جدید که D۶۳۵۰ نام دارد و در اواسط آوریل امسال بصورت رسمی به نمایش گذاشته شد دارای وضوح Full HD ست و بطور کامل از فناوری سه بعدی پشتیبانی می‌کند.

 

بدین ترتیب می‌توان آن را اولین تلویزیون سه بعدی جهان با سایز ۳۲ اینچی قلمداد کرد.

 

از دیگر قابلیت‌های این پنل کوچک باید به امکان تبدیل محتوای دو بعدی معمول به تصویر سه بعدی یاد کرد که لذت استفاده از این صفحه نمایش را دو چندان می‌کند.

 

پنل ساخت این صفحه نمایش از نوع پیشرفته و اختصاصی Crystal Black است که کنتراست و زاویه دید مطلوبی را ایجاد می‌کند.

 

موتور پردازش سه بعدی تصویر در این تلویزیون نیز از نوع ۳D Hyper real engine است که این یکی نیز هیچ تفاوتی با مدل‌های گرانقیمت و غول پیکر سامسونگ در این رده ندارد.

 

در این تلویزیون برای کاهش هر چه بیشتر پدیده تداخل تصویر (Cross talk) و لرزیدن و چشمک زدن تصویر از فناوری Smart real motion استفاده شده که نتیجه آن تصویری با حداقل میزان تداخل و لرزیدن است، که یکی از مشکلات اصلی تلویزیون‌های سه بعدی یعنی ایجاد سرگیجه و خسته شدن چشم پس از اندکی تماشای تصویر را بطرز چشمگیری کاهش می‌دهد.

 

دیگر نکته جذاب و مهم در مورد D۶۳۵۰ قرار گیری آن در رده Smart TV‌ها با پشتیبانی آن از سرویس‌های آنلاین در نظر گرفته شده در این قسمت است، بطوریکه با برقراری ارتباط دستگاه با شبکه اینترنت می‌توان علاوه بر جستجو و گشت و گذار در اینترنت به بخش Smart Hub سامسونگ نیز متصل شده و از آن طریق به دانلود Application‌های مختلف پرداخت و به شبکه‌های اجتماعی گوناگون نیز به صورت کامل دسترسی پیدا کرد.

 

شرکت سامسونگ قرار است در گام نخست این تلویزیون را به بازارهای کره جنوبی عرضه کند و هنوز صحبتی مبنی بر زمان انتشار و قیمت احتمالی آن در بازارهای جهانی در دسترس نیست.

 

قیمت در نظر گرفته شده برای این پنل در درون کره رقمی برابر یک میلیون و ۳۰۰ هزار Won است که با یک حساب ساده چیزی در حدود ۱۲۰۲ دلار آمریکا خواهد شد.

 

این رقم با اینکه برای یک تلویزیون ۳۲ اینچی اندکی گران به نظر می‌رسد.

 

اما با در نظر گرفتن قابلیت‌های سه بعدی این پنل به راحتی می‌توان آن را ارزان‌ترین تلویزیون سه بعدی به حساب آورد.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:تلوزیون جدید سه بعدی سامسونگ,تلوزیون 32 اینچیه سامسونگ سه بعدی, توسط محمد محسن سلحشور
پیشنهاد ۱۹ میلیارد دلاری مایکروسافت برای خرید بخش موبایل نوکیا!

 یک شایعه در دنیای اینترنت، وب سایت به وب سایت در حال چرخیدن است که حاکی از این دارد که مایکروسافت در اندیشه خرید بخش تلفن همراه شرکت نوکیا است.

 

 الدار مورتازین که همیشه اخبار دست اولی از دنیای فن آوری نقل می‌کند در آخرین توئیت خود امروز اعلام کرده است که نوکیا آماده خرید واحد موبایل شرکت نوکیا با مبلغ ۱۹ میلیارد دلار است.

 

البته الدار دو هفته پیش نیز اعلام کرده بود که این غول سخت افزاری در آستانه خرید نوکیا است که ضمن رد شدن این خبر از سوی نوکیا، با واکنش شدید سخن گوی نوکیا روبرو گشت.

 

سخنگوی نوکیا در این باره افزود:«شایعات الدار مانند سخنان فی البداهه‌ای است که یکباره به مغز او خطور می‌کند و او سریع آنرا بر زبان می‌آورد»

 

توئیت الدار با طعنه به نوکیا و مایکروسافت گفته بود: «یک شرکت کوچک نرم افزاری تصمیم گرفته است که برای خرید یک قسمت از یک شرکت کوچک موبایل در حدود ۱۹ میلیارد دلار پرداخت کند».

 

وقتی از او سوال شد که آن دو شرکت کوچک چه شرکت‌هایی هستند او در پاسخ گفت:«فکر کنم کاملا مشخص است MS و نوکیا».

 

در پی اعلام پیش بینی فروش نوکیا در ۳ ماه آینده میلادی، سهام این شرکت به پایین‌ترین میزان خود از سال ۱۹۹۸ رسیده است و این شرکت با این وضعیت باید کم کم خود را آماده فروختن بخش موبایل خود به مشتری دست به نقدی به نام مایکروسافت بکند.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:خرید بخش موبایل نوکیا بوسیله مایکروسافت, توسط محمد محسن سلحشور
جایزه بهترین طراحی و نوآوری به مادربرد گیگابایت رسید

 

مادربرد G۱.Assassin گیگابایت، اولین مادربردی است که برنده این جایزه شده است. همچنین این محصول به عنوان یکی از مادربرد‌هایی که بهترین طراحی را در قطعات خود اعمال کرده است، برگزیده شد.

ریچارد چن، معاون بخش فروش و بازاریابی شرکت گیگابات در رابطه با برنده شدن این جایزه گفت: بسیار هیجان زده و مفتخر هستیم که با تولید مادربرد منحصر بفرد G۱.Assassin توانسته‌ایم در میان دیگر تولیدکنندگان این صنعت به عنوان برترین شناخته شویم.

وی افزود: کسب این مقام بر تعهد ما نسبت به ارائه بهترین تجربیات ممکن در بازی‌های رایانه‌ای به گیمرهای زبده افزوده است. همچنین مسئولیت ما نسبت به سازندگان سیستم ها در ارائه ویژگی‌های منحصر به فردی که در دیگر مادربردها به راحتی یافت نمی‌شود، بیشتر می‌شود.

مادربرد G۱.Assassin یکی از مادربردهای خاص در حوزه مادربردهای مخصوص بازی‌های رایانه‌ای است. این مادربرد از استفاده از چندین پردازنده گرافیکی یعنی SLI انویدیا و AMD CrossFireX پشتیبانی می‌کند.

همچنین بر روی برد خود از چیپ صدای Creative و چیپ پیشرفته شبکه BigFoot بهره می‌برد. در مجموع مادربرد G۱.Assassin با پشتیبانی از CrossFireX چهار مسیره و SLI سه مسیره، بهترین گزینه برای گیمرهای حرفه‌ای می‌باشد.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:مادر بورد جدید گیگابایت,مادر بورد از گیگابایتG۱,Assassin, توسط محمد محسن سلحشور

 دانلود بازی جاوا prince of persia برای موبایل.


 حجم:215kb


 لینک دانلود

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:دانلود بازی پرنس آف پرشیا جاوا,دانلود بازی prince of persia,دانلود بازی شاهزاده ایرانی با فرمت جاوا, توسط محمد محسن سلحشور


 حجم:319kb

 

  لینک دانلود


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:دانلود تم سونی اریکسون,دانلود تم برای سونی اریکسون, توسط محمد محسن سلحشور


   حجم:204kb


 لینک دانلود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:دانلود تم برای سونی اریکسون,دانلود تم گوشی های سونی اریکسون, توسط محمد محسن سلحشور


 حجم:614kb


لینک دانلود





            

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:دانلود تم برای سونی اریکسون,دانلود تم گوشی های سونی اریکسون, توسط محمد محسن سلحشور


دانلود بازی smuggle truck 2011 بازی بسیار جذاب که در آن نقش راننده یک ماشین شخصی را دارید که باید مسافران خود را در جاده های پر فراز و نشیب بیابانی و کوهستانی به مقصد برسانید.

حجم:18mb

منبع:www.sibdownload.com



 

لینک دانلود


 

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:دانلود بازی ماشین,دانلود بازیsmuggle truck 2011, توسط محمد محسن سلحشور
ویندوز 8 امسال عرضه نخواهد شد

 

در شرایطی که بسیاری از کاربران و کارشناسان رایانه‌های شخصی بی‌صبرانه منتظر عرضه رسمی جدیدترین سیستم عامل ویندوز هستند، مایکروسافت عرضه این محصول را به سال ۲۰۱۲ موکول نمود.

 

رئیس شرکت مایکروسافت، استیو بالمر، اعلام نمود که نسخه جدید سیستم عامل ویندوز با نام ویندوز ۸ در سال ۲۰۱۲ عرضه خواهد شد.

 

وی در همایش Microsoft Developer Forum در توکیو گفت این شرکت سخت در تلاش است تا نسخه جدید این سیستم عامل را عرضه نماید که علاوه بر استفاده در رایانه‌های شخصی، بر روی بازار تبلت‌هایی که سیستم عامل ویندوز را پشتیبانی می‌کنند نیز اثر خواهد گذاشت.

 

با توجه به بازار داغ رقابتی تبلت‌ها، مایکروسافت حساب ویژه‌ای برای این نوع محصولات در سال ۲۰۱۲ باز نموده است.

 

اقدامات این شرکت علاوه بر معرفی نسخه‌ای از ویندوز ۸ مخصوص تبلت‌ها، می‌تواند معرفی یک تبلت جدید با برند Microsoft نیز باشد.

 

از اقدامات دیگر مایکروسافت در سال ۲۰۱۲ می‌توان به توجه ویژه به مقوله رایانش ابری(Cloud Computing) اشاره نمود که قطعاً جایگاه ویژه‌ای در ویندوز ۸ خواهد داشت.

 

او با پیش‌بینی آینده ویندوز اظهار کرد که روزی فرا خواهد رسید که به سختی می‌توان میان یک تلفن همراه، یک تبلت، و یک رایانه شخصی تفاوت قائل شد.

 

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 7 خرداد 1390برچسب:ویندوز 8, توسط محمد محسن سلحشور
 

مانگو در خدمت نوکیا


دیروز مایکروسافت ترکیبات اصلی و جدید نسخه مانگو سیستم‌عامل ویندوزفون را معرفی کرد.
 این همان نرم‌افزاری است که در اولین گوشی ویندوزفون نوکیا استفاده خواهد شد.

بنابراین به احتمال زیاد، توجه بسیاری از دنبال‌کنندگان مسائل نوکیا را به خود جلب خواهد کرد.

این نسخه ۳ بخش اصلی دارد: ارتباطات، برنامه‌های هوشمندتر و اینترنت بهتر

ارتباطات
• ارتباط بهتر با شبکه‌های اجتماعی: شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر با گوشی‌های ویندوزفون یکپارچه شده‌اند و آخرین بروزرسانی‌ها را در لیست مخاطبان می‌توانید مشاهده کنید. این نسخه مانگو از امکان Check-in برای ارسال موقعیت و نرم‌افزار تشخیص چهره جهت برچسب زدن روی عکس‌ها قبل از آپلود برخوردار است.

• صندوق ورودی ایمیل های مشترک (linked inbox): در این قسمت پرتقاضا، کاربران می‌توانند محتوای چند صندوق ورودی ایمیل را با هم یکی کنند. ایمیل‌ها به مکالمات تبدیل می‌شوند و جدیدترین‌ها همیشه در صدر فهرست هستند.

• رشته مکالمات (Threads): مکالمات خود را می‌توانید با ارسال پیام کوتاه، چت در شبکه‌های اجتماعی و Windows Live Messenger در همان صفحه‌نمایش انجام دهید. بنابراین شما می‌توانید روی اطلاعات، تمرکز بیشتری داشته باشید؛ نه برنامه‌ای که از آن استفاده می‌کنید.

• ارسال پیام به صورت هندزفری (Hands-free messaging): موتورهای تبدیل متن به صوت و صوت به متن به شما امکان می‌دهد تا هنگامی که در حرکت هستید راحت‌تر پیام تایپ کنید و صحبت کنید.

• گروه‌ها (Groups): می‌توانید تعداد زیادی از مخاطبان خود را در Live Tile (بخش‌های صفحه اصلی) اختصاصی قرار دهید تا بتوانید به سرعت جدیترین آپدیت‌ها را ببینند و از روی صفحه‌نمایش خانگی پیام متنی، ایمیل یا پیام فوری به تمام اعضای گروه ارسال کنید.

برنامه‌های هوشمندتر
• Live Tile پیشرفته: اینها می‌توانند اطلاعات بیشتری نگه دارند و پویایی بیشتری داشته باشند.
• ارتباط نرم‌افزاری: از حالا به بعد برنامه‌ها هم می‌توانند در جست‌وجوها باشند (مثلا وقتی شما در جست‌وجوی فیلم هستید، نتیجه جست‌وجو شامل برنامه‌هایی است که به شما کمک می‌کنند تا برنامه فیلم‌هایی که در سینما در حال اکران هستند را نیز ببینید.)
• عملکرد چندتکلیفی (Multitasking): تغییر سریع بین برنامه‌ها و امکان اجرای آنها در پس‌زمینه

اینترنت بهتر
• اینترنت اکسپلورر ۹: مرورگر داخلی با پشتیبانی از HTML۵ و شتاب‌دهنده‌های سخت‌افزاری کامل
• Local Scout: این برنامه نتایج جست‌وجوهای محلی (hyper-local) برای به دست آوردن اطلاعاتی برای خرید، رستوران و دیگر فعالیت‌ها برای شما فراهم می‌کند.
• Bing بهتر: مانگو روش‌های جدید جست‌وجو شامل Bing Vision، Bing Audio و voice را فراهم می‌کند

یو هارلو، نایب رئیس اجرایی بخش گوشی‌های هوشمند نوکیا گفت: «ما از همکاری استراتژیک با مایکروسافت بسیار خرسندیم و مانگو یک نقطه عطف و رویداد مهم برای اولین گوشی مشترک نوکیا و مایکروسافت به شمار می‌رود. ما بر این باوریم که مانگو برای برنامه‌نویسان فرصت‌هایی فراهم می‌سازد که تجربه موبایلی جدیدی جهت ارتقای دستاوردهای مکمل هر دو شرکت ایجاد کرده و به مشتری‌ها انتخاب جدیدی از موبایل‌ها دهند.»


javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 7 خرداد 1390برچسب:موبایل جدید ویندوز موبایل نوکیا,ویندوز موبایل نوکیا,, توسط محمد محسن سلحشور

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 14 صفحه بعد