javahermarket

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا
 
هر چی بخوای پیدا میشه_دانلود انواع بازی نرم افزار تم_خبر های جالب عـکس کلیپ گوشی نرم افزار گوشی و....
Design by : NazTarin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید






این صفحه را به اشتراک بگذارید

خوش اومدی نظر یادت نره









دانلود مرورگر بولت برای موبایل.

توضیحات:این نرم افزاری که برای دانلود تو این پست هست در واقع یک مرورگر بسیار قدرتمند برای گوشی های موبایلی است که فرمت جاوا را پشتیبانی میکنند.این مرورگر به این علت لقب قدرتمند را در بین مرورگر های موبایل گرفته که تمامی صفحات وب را مانند کامپیوتر باز میکند.


حجم:238kb



لینک دانلود

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:دانلود مرورگر بولت, دانلود مرورگر bolt,دانلود نرم افزار بولت,دانلود نرم افزار bolt, توسط محمد محسن سلحشور
آی‌فون به فضا می‌رود


به نظر می‌رسد آی‌فون قصد دارد به جایی برود که تاکنون هیچ گوشی تلفن همراهی به آنجا راه پیدا نکرده است: فضا.




فضاپیمای آتلانتیس که وظیفه ارسال فضانوردان و قطعات فنی ایستگاه فضایی بین‌المللی را به عهده دارد، این بار محموله جدیدی به فضا می‌برد.


قرار است برای اولین بار دو گوشی تلفن هوشمند همراه با این سفینه به فضا پرتاب شود.




هشتم ژوئیه (۱۷ تیر ۱۳۹۰) شاتل آتلانتیس طی ماموریت STS-۱۳۵ خود که سی و سومین و آخرین ماموریت این رسانه فضایی به شمار می‌رود، دو عدد گوشی آی‌فون ۴ را به فضا منتقل خواهد کرد.




این گوشی‌ها که در آنها نرم‌افزاری به نام «آزمایشگاه فضایی» نصب شده، در اختیار فضانوردان ایستگاه فضایی بین‌المللی قرار خواهد گرفت.




قرار است فضانوردان با استفاده از این گوشی‌ها، چند آزمایش مختلف را در فضا به انجام برسانند.




علاقمندان می‌توانند برنامه مزبور را به زبان‌های مختلف از بازارهای نرم افزاری خریداری کنند.




برخی کارشناسان معتقدند این اقدام هر چند گامی کوچک برای بشر به شمار می‌رود اما برای گوشی‌های اپل و طرفداران آن، کاری عظیم و تاریخی محسوب می‌شود.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
فوجیتسو از تبلت جدید خود رونمایی کرد




LIFEBOOK TH۴۰/D، تبلت جدید فوجیتسو که جزو سری جدید FMWهای تابستان ۲۰۱۱ می‌باشد، این روزها توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

ویژگی منحصر به فرد این تبلت این است که جدای از صفحه نمایش چند لمسی، مجهز به یک کیبرد QWERTY کشویی نیز می‌باشد.
TH۴۰/D مجهز به پردازنده Oak Trail Atom Z۶۷۰ اینتل است که خود از دو هسته مجزا، هر یک با سرعت ۱.۵ GHz تشکیل شده است.

این پردازنده از قابلیت HT۱ پشتیبانی کرده، مصرف برق کمی دارد و با تکنولوژی صنعتی ۴۵nm ساخته شده است. LCD چند لمسی عریض این تبلت از نوع تمام HD و دارای وضوح تصویر ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل می‌باشد.

همچنین فوجیتسو اعلام کرده است که محصولات سری LIFEBOOK از قابلیت Hybrid motion پشتیبانی می‌کنند که از طریق آن می‌توان بین ورودی لمسی و کاربرد صفحه کلید تغییر حالت داد.

همچنین وجود پردازنده گرافیکی GMA ۶۰۰ با سرعت ۴۰۰MHZ، یک گیگابایت رم DDR۲ و هارد درایو با ظرفیت ۱۲۰GB و سرعت چرخش ۴۲۰۰ دور در دقیقه، از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌باشد.

کاربران همیشه می‌توانند از طریق Wi-Fi داخلی ۸۰۲/b/g/n و بلوتوث ۳.۰ آنلاین باشند و به دنیای مجازی دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این، TH ۴۰/D دارای دو پورت USB ۲.۰، یک خروجی HDMI، یک کارتخوان SD و یک وب کم ۰.۳ مگاپیکسلی داخلی برای برقراری مکالمات ویدیویی می‌باشد.

این تبلت PC جدید وزنی در حدود ۱.۱ کیلو گرم داشته و باتری پلی‌مری لیتیمی آن ۶ ساعت دوام می‌آورد. همچنین یک نسخه از (Windows ۷ Home Premium (۳۲bit بر روی آن نصب شده است.

لایف بوک TH۴۰/D از اول ژوئن آماده فروش در ژاپن خواهد بود.

فوجیتسو در یک نگاه
کمپانی فوجیتسو شرکتی پیشرو در ارایه راه‌حل‌های پیشرفته و حرفه‌ای به تجارت‌ها و کمپانی‌هایی است که بر پایه ICT در بازارهای جهانی کار می‌کنند.

این شرکت در حال حاضر در بیش از ۷۰ کشور دنیا در حال فعالیت می‌باشد و دارای بیش از ۱۷۰ هزار نیروی کار جهت حمایت و ارایه خدمات به مشتریان می‌باشد.

فوجیتسو جهت طراحی و تولید محصولات خود ترکیبی از متخصصان سیستم‌ها و خدمات IT، و محصولات ارتباطی و محاسباتی را به وجود آورده است که این ترکیب باعث می‌شود کمپانی بتواند ارزش افزوده‌ای را از طریق محصولات با کیفیت به مشتریان خود ارایه کند.

این کمپانی در حال حاضر سومین کمپانی بزرگ دنیا در صنعت و خدمات IT می‌باشد. محصولات تولیدی این شرکت در کشور آلمان شامل انواع: PC، سرور، Storage، تبلت، نوت‌بوک، Zero Client، تین‌کلاینت، کیبرد، مادربرد، صفحه نمایش و Work Station می‌باشد.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:تبلت جدید فوجیتسو,تبلت فوجیتسو, توسط محمد محسن سلحشور

دانلود آنتی ویروس"AVG Anti-Virus Free Edition".

توضیحات:این آنتی ویروس بصورت free هست یعنی این نسخه از آن نیاز به آپدیت ندارد.

 

حجم:166mb

 

 

لینک دانلود


 

 

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:دانلود آنتی ویروس ای وی جی,دانلود آنتی ویروس avg free edition 10,دانلود آنتی ویروس avg, توسط محمد محسن سلحشور

دانلود نرم افزار gmail drive

توضیحات:این نرم افزار به نوعی اکانت یا ایمیل گوگل شما را به یک درایو تبدیل میکند مثلا یکی از کاربرد های آن این است که شما اطلاعات شخصی خودتان رو بر روی اینترنت(درون فضای ایمیل گوگلتان)آپلود میکنید و هر زمان که خواستید با وارد کردن یوزر نیم و پسورد خود فایل های آپلود شده چه عکس چه فیلم یا هر نوع فایل دیگری را باز کنید و ببینید.

حجم:366kb


 

لینک دانلود

 

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:دانلود نرم افزار gmail drive,نرم افزار جیمیل درایو,دانلود جیمیل درایو,دانلودgmail drive , توسط محمد محسن سلحشور
نسخه جدید مرورگر کروم با قابلیت‌های جدید


گوگل نسخه ۱۲ مرورگر کروم را رونمایی کرد.
 

کروم ۱۲ که شش هفته پس از زمان عرضه کروم ۱۱ رونمایی شده است، از امکانات جدیدی برای تامین امنیت وبگردی اینترنتی برخوردار می‌باشد.

از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به صدور هشدار به هنگام دانلود فایل‌های خطرناک اشاره کرد.

کروم ۱۲ برای شناسایی فایل‌های ویروسی، از پایگاه داده گوگل استفاده می‌کند.

در نسخه‌های قبلی این مرورگر، سایت‌های مخرب شناسایی می‌شد ولی در کروم ۱۲، فایل‌های مخرب اجرایی نیز شناسایی و در این خصوص به کاربر اطلاع‌رسانی می‌شود.

این ویژگی در حال حاضر فقط برای کاربران ویندوزی کروم کاربرد دارد.

حذف فایل‌های کوکی شرکت ادوبی نیز یکی دیگر از قابلیت‌های Chrome ۱۲ به شمار می‌رود.

برخی سایت‌ها از این فایل‌ها برای ردگیری فعالیت‌های کاربران استفاده می‌کنند.

گوگل گفته در نسخه جدید ۱۵ باگ ترمیم و برطرف شده است که برای شناسایی آنها، نزدیک به ده هزار دلار به پژوهشگران برون سازمانی پرداخت کرده است.

علاقمندان برای دانلود جدیدترین نسخه مرورگر کروم می‌توانند به آدرس http://www.google.com/chrome/?hl=en-GB مراجعه نمایند.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:نسخه جدید مرورگر کروم,مروگر کروم نسخه 12,گوگل کروم12, توسط محمد محسن سلحشور
فردا؛رونمایی از فناوري جديد جستجوي گوگل

 گوگل از هم اکنون جنجال خبری گسترده‌ای در این زمینه به راه انداخته و صد‌ها روزنامه نگار و تحلیل گر حوزه فناوری را به این رویداد خبری دعوت کرده است.




گوگل هیچ نوع اطلاعاتی در مورد جزئیات خبری که قرار است منتشر شود، اعلام نکرده است.




یکی از مدیران این شرکت تنها به ذکر این نکته اکتفا کرده که در این نشست دیدگاه‌های تازه گوگل به اشتراک گذاشته می‌شود و برخی از جدید‌ترین فناوری‌های ما و ویژگی‌های آن‌ها هم به نمایش درمی آید.




گوگل ماه گذشته با برگزاری نشست خبری مشابهی فناوری جستجوی تازه خود موسوم به google instant را معرفی کرد. این فناوری کلیدواژه‌های جستجو را همزمان با تایپ آن‌ها به روز کرده و بلافاصله نایج جستجو را نیز بر‌‌ همان اساس نمایش می‌داد.




تعداد زیادی از سایت‌های فناوری اعلام کرده‌اند که این رویداد را به طور زنده پوشش می‌دهند.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
پایان امپراطوری نوکیا

 

تحليل‌گران حوزه فن‌آوري پيش‌بيني كردند كه سامسونگ در سه ماهه دوم ۲۰۱۱ به بزرگ‌ترين توليدكننده تلفن‌هاي هوشمند در جهان تبديل شود و جايگاه نوكيا را كه از سال ۱۹۹۶ دارنده اين عنوان بوده به خود اختصاص دهد.

 

تحليل‌گران شركت تحقيقاتي Nomura پيش‌بيني كردند كه در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۱ شركت اپل جايگاه دوم بازار تلفن هوشمند را به خود اختصاص دهد و نوكيا به جايگاه سوم تنزل كند.

 

شركت‌هاي تحقيقاتي گارتنر و كاناليس نيز پيش‌بيني كردند كه نوكيا تا پايان سال ۲۰۱۲ جاگياه رهبري خود در بازار تلفن هوشمند را از دست مي‌دهد.

 

در پيش‌بيني Nomura هم‌چنين آمده است كه تا پايان سال ۲۰۱۲ شركت نوكيا و شركت HTC تقريبا در يك جايگاه قرار گيرند.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور

 

رونمایی از نسل جدید پلی استیشن دستی


شرکت سونی از نسل بعدی پلی‌استیشن دستی (PlayStation Vita) که دارای صفحه نمایش لمسی است رونمایی کرد.


 سونی اعلام کرد که پلی‌استیشن دستی «ویتا» پیش از تعطیلات زمستانی روانه بازار می‌شود.


ویتا به کاربران اجازه می‌دهد تا با یکدیگر از طریق شبکه‌های تلفن همراه و Wi-Fi مرتبط شوند و از فن‌آوری مکان‌یابی GPS استفاده کنند.


این پلی‌استیشن دارای یک صفحه نمایش لمسی، یک دوربین در قسمت جلو و یک دوربین در قسمت پشت، یک تاچ‌پد در قسمت پشت و دو جوی‌استیک است.


ویتا هم‌چنین به کاربران اجازه می‌دهد تا با کاربران پلی‌استیشن ۳ که در شبکه اینترنتی پلی‌استیشن حضور دارند، بازی کنند.



شبکه اینترنتی پلی‌استیشن پس از حدود یک ماه اختلال اخیرا دوباره احیا شده است.

 

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:نسل جدیده پلی استیشن,پلی استیشن های جدید لمسی,پلی استیشن جدید,, توسط محمد محسن سلحشور
جمعيت آنلاين چين 477 ميليون نفر شد

 

چین هم‌اکنون بیشترین جمعیت آنلاین دنیا را در خود جا داده و طبق گزارش‌های رسمی حدود ۴۷۷ میلیون نفر از جمعیت این کشور، کاربر اینترنت هستند.

 

 بر اساس نحوه شمارش تعداد کاربران آنلاین چین و استفاده از روش‌های آمارگیری مختلف، تعداد کاربران آنلاین در کشور چین با اختلاف بسیار قابل ملاحظه در گزارش‌های مختلف اعلام می‌شود.

 

روز گذشته در گزارش جدیدی دیگری که در این باره منتشر شد، کار‌شناسان اعلام کردند که کشور چین تا پایان ماه مارس سال ۲۰۱۱ میلادی ۴۷۷ میلیون مشترک اینترنتی داشته است.

 

«وانگ جیانوِن» وزیر صنعت و فناوری اطلاعات چین این آمار را تایید کرد و توضیح داد که جمعیت آنلاین چین روز به روز در حال افزایش است.

 

آمار جدید منتشر شده حاکی از آن است که در دوره زمانی سه ماهه بیش از ۲۰ میلیون کاربر آنلاین جدید به مجموع کاربران اینترنتی این کشور افزوده شده‌اند.

 

آمارهای قبلی که از طریق «مرکز اطلاعات شبکه اینترنتی چین» (CNNIC) وابسته به دولت این کشور منتشر شده بود نشان می‌داد که تا پایان سال ۲۰۱۰ میلادی ۴۵۷ میلیون مشترک اینترنتی در این کشور حضور داشته‌اند.

 

در گزارش مرکز CNNIC آمده بود که در هر سال به طور میانگین ۷۳ میلیون نفر به جمعیت آنلاین چین افزوده می‌شود که البته این رقم برای سال ۲۰۱۰ میلادی ۸۶ میلیون نفر بوده است.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 14 صفحه بعد