javahermarket

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا
 
هر چی بخوای پیدا میشه_دانلود انواع بازی نرم افزار تم_خبر های جالب عـکس کلیپ گوشی نرم افزار گوشی و....
Design by : NazTarin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید






این صفحه را به اشتراک بگذارید

خوش اومدی نظر یادت نره









فروش 3 میلیون GALAXY S II در عرض 55 روز


شرکت سامسونگ امروز اعلام کرد که این شرکت موفق به فروش بیش از ۳ میلیون تلفن همراه گالاکسی S II در مدت ۵۵ روز شده است.

این تلفن همراه به تازگی در ۱۲۰ کشور و بیش از ۱۴۰ اپراتور موبایل عرضه شده است که به همین دلیل انتظار می‌رود این رقم فروش به سرعت افزایش نیز پیدا کند.

در ماه پبش بود که اعلام شد این تلفن همراه در حدود ۳ میلیون پیش خرید داشته و در کشور سازنده یعنی کره جنوبی نیز در حدود ۲۰۰ هزار نفر آن را خریداری کرده‌اند.

این تلفن همراه ابتدا در کره جنوبی و انگلستان عرضه شده است و چندی است که به صورت گسترده وارد بازارهای جهانی شده است.



از جمله مشخصات کهکشانی دو می‌توان به داشتن پردازنده دو هسته‌ای به همراه صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی و دوربین ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

گفتنی است که کهکشانی اریجینال توانست این رکورد را در مدت ۸۵ روز بدست آورد.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
آزمایش موفقیت آمیز نرم‌افزار کنترل هواپیماهای بدون سرنشین



شرکت نورثروپ گرومن (Northrop Grumman) از موفقیت‌آمیز بودن مرحله آزمون نرم‌افزار جدید خود خبر داد.

 

این نرم‌افزار برای پرواز و کنترل هواپیماهای بدون سرنشین از عرشه یک ناو هواپیمابر به کار می‌رود.

 

 نرم افزار مزبور بر روی ناو آیزنهاور در غرب اقیانوس اطلس مورد آزمایش قرار گرفت.

 

هواپیماهای بدون سرنشین ایکس ۴۷-ب که توسط نورثروپ گرومن و با سفارش نیروی دریایی آمریکا ساخته شده، توسط میلیون‌ها خط کد نرم‌افزاری هدایت و کنترل می‌شود.

 

در حال حاضر پروازهای این پرنده از روی عرشه کشتی صورت می‌گیرد.

 

اگر همه چیز خوب پیش برود، ایکس ۴۷-ب می‌تواند تا دو سال دیگر به طور عملیاتی مورد استفاده نیروی دریایی این کشور قرار گیرد.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور

گوگل هزار سایت برتر جهان را معرفی کرد

شرکت گوگل لیست ۱۰۰۰ سایت پربیننده جهان را منتشر کرد.

صدرنشین بلامنازع این لیست پرارزش، سایت فیس‌بوک است.

فیس‌بوک ۵۴۰ میلیون بازدید در ماه دارد و بیش از ۳۵ درصد کل کاربران اینترنتی از این سایت دیدن می‌کنند.

این رقم بسیار خارق‌العاده باعث شده که هیچ شبکه اجتماعی دیگری نتواند به جایگاه ممتاز فیس‌بوک نزدیک شود.

بر اساس اطلاعاتی که این لیست به دست می‌دهد، سایت‌های یوتیوب، یاهو، live.com وابسته به شرکت مایکروسافت، دانشنامه ویکی‌پدیا و MSN به ترتیب رتبه‌های دوم تا ششم را از آن خود کرده‌اند.

گفتنی است گوگل هیچ یک از سرویس‌ها و سایت‌های وابسته به خود را در این لیست مشارکت نمی‌دهد.

گوگل همچنین سایت‌های بازاریابی الکترونیکی، سایت‌های مستهجن، سایت‌های فاقد محتوا و آن دسته از وب‌سایت‌هایی را که محتوای خود را فقط در اختیار اعضای سایت قرار می‌دهند، نیز در این آمارگیری وارد نمی‌کند. 

سایت warnerbros.com وابسته به شرکت برادران وارنر، که یکی از بزرگترین تهیه‌کنندگان فیلم و برنامه‌های تلویزیونی در جهان به شمار می‌رود، در رتبه هزارم این لیست قرار گرفته است.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور

دانلود کتاب "آموزش داشتن وبسایت پر بازدید"

 

توضیحات:این کتاب در واقع یک ای بوک هست که بصورت یم فایل Exe در آمده شما با استفاده از این کتاب میتوانید وبسایت پر بازدیدی داشته باشید.

 

 

حجم:357kb

 

 

لینک دانلود

javahermarket


ادامه مطلب


بزرگ‌ترین مرکز ثبت سایت‌های اینترنتی فروخته شد


GoDaddy شرکت میزبانی و ثبت دامنه‌های اینترنتی که یکی از برترین‌های این حوزه به شمار می‌رود، با قیمت نجومی ۲۵/۲ میلیارد دلار به سه شرکت خصوصی فروخته شد.



 بر این اساس مالکان جدید این مرکز ثبت دامنه مشهور عبارتند از Silver Lake Partners، KKR & Co. و Technology Crossover Ventures.



باب پارسونز بنیانگذار و مدیر GoDaddy در گفت‌وگو با لس آنجلس تایمز، با اشاره به پتانسیل‌های قوی این سه شریک در حوزه بین‌الملل و خرید شرکت‌ها، پیش‌بینی کرد در آینده GoDaddy زیر نظر مدیریت جدید، رشد فراوانی را شاهد خواهد بود.



مرکز ثبت دامنه GoDaddy که بخشی از معروفیت خود را مدیون تبلیغاتی است که در مسابقات Super Bowl انجام می‌دهد، سه سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.



بر اساس این گزارش، در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ میزان فروش GoDaddy با ۲۵ درصد رشد، به رقم ۹۴۷ میلیون دلار رسید.



گفته می‌شود GoDaddy بیش از ۴۵ میلیون دامنه سایت را کنترل و مدیریت می‌کند.


javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
فاینانس عامل عدم ارائه سیم‌کارت نسل سوم

با توجه به حرف و حدیث‌های یکی دو هفته اخیر پیرامون راه اندازی یا تأخیر اپراتور سوم تلفن همراه و نگرانی موجود در این باره، پیگیر ماجرا شدیم که یک مقام مسئول در شرکت «تأمین تله کام» از تلاش آن شرکت جهت انجام کلیه تعهدات خبر داد و گفت: شبکه آزمایشی راه اندازی شده و در حال تست است و انشاء ا... پس از تست‌های نهایی عرضه سیم‌کارت آغاز خواهد شد.



شاهین آرپناهی مدیرکل برند و ارتباطات تأمین تله کام در تشریح آخرین برنامه های تأمین تله کام برای واگذاری سیم‌کارت در کشور و اخبار مختلف پیرامون راه اندازی این شبکه اظهار داشت: به طور قطع تمامی تلاش صورت می‌گیرد تا به کلیه تعهدات به نحو مطلوبی عمل شود. هم اکنون اتفاقات بسیار خوبی در حال انجام است که این نوید را می‌دهد که پس از تست‌های نهایی و اخذ مجوزهای لازم سیم کارت‌های تأمین تله کام با پوشش کیفی و کمی مورد تعهد توزیع شود.



وی به مشکلات موجود در راه اندازی این شبکه اشاره کرد و با بیان اینکه در بحث فاینانس با مشکلاتی روبرو بوده‌ایم، ادامه داد: بخشی از مشکلات راه اندازی این شبکه وابسته به مسائل فاینانس بوده است که با مساعدت های نهادهای مربوطه این مشکلات بحمدا... در حال مرتفع شدن است و سازندگان تجهیزات نیز به تعهدات خود عمل نموده‌اند و شبکه در حال گسترش است.



آرپناهی همچنین از مساعدت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت حل مشکلات تشکر کرد.



وی با تاکید براینکه هم اکنون و در این مقطع با رفع برخی مشکلات مدیریتی قدم‌های بسیار خوبی در این پروژه برداشته شده و بسیاری از مشکلات در حال حل است، خواستار تحمل و بردباری بیشتر اهالی مطبوعات و ذی‌نفعان در مورد این پروژه ملی شد و خاطرنشان کرد: طی ماه های آینده خبرهای خوشی در این بخش اعلام خواهد شد.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 14 تير 1390برچسب:سیمکارت های نسل سوم,سیمکارت های تری جی,سیمکارت های 3g, توسط محمد محسن سلحشور

دانلود نرم افزار miranda-i,m

توضیحات: این نرم افزار تقریبا یک نوع مولتی مسنجر است که شما با آن میتوانید اکانت های خود در تمامی سایت ها که در آنها د عضو هستید را باز کنید سایتهایی مثل گوگل،یاهو و....... نرم افزار های مشابه هم در این وبلاگ وجود دارد مانند trillian astra یا pidgin

 

حجم: 3.5mb

 


لینک دانلود

javahermarket


ادامه مطلب


سونی اریکسون تکست (txt)



سونی اریکسون امروز از سونی اریکسون txt، یک گوشی سرگرم کننده و پیام رسان، پرده برداری کرد.




 سونی اریکسونtxt(تکست)که می‌توان آن‌را خواهر خوانده گوشی سونی اریکسون (txt pro) تکست پرو که با تازگی معرفی شده است، دانست، دارای صفحه کلید نمایان QWERTY کامل و یک کلید میانبر پیامک (SMS) می‌باشد.



این گوشی همچنین به نرم افزار "دوستان" که کاربران را قادر می‌سازد به‌روزرسانی‌های پنج نفر از بهترین دوستانشان را در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و توئیتر به‌طوراجمالی مشاهده کنند، تجهیز شده است.



سونی اریکسون تکست قابلیت اتصال به شبکه های Wi-Fi™ را داشته و به یک دوربین ۲/۳ مگا پیکسلی با قابلیت فیلم برداری مجهز شده است.



انحنای پشت بدنه گوشی احساس راحتی را به هنگام در دست گرفتن گوشی ایجاد می‌کند.



کوئینتین کوردیر، مدیر بازاریابی جهانی سونی اریکسون، گفت:"سونی اریکسون تکست یک گوشی کامل برای پیام رسانی آسان و سریع در حرکت است.


ما می‌خواستیم به کاربرانی که صفحه کلید نمایان QWERTY کامل را ترجیح می‌دهند، نقطه ورودی به دنیای سونی اریکسون ارائه دهیم."



سونی اریکسون تکست در بازارهای منتخب جهانی از سه ماهه سوم ۲۰۱۱ در دسترس خواهد بود.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:سونی اریکسون تکست,گوشی جدیده سونی اریکسون, توسط محمد محسن سلحشور

دانلود بازی جاوا  ToKa race driver

 

حجم:500kb

 

 

 

لینک دانلود

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
گوگل پلاس و حریم خصوصی کاربران

کارشناسان می‌گویند بخش تنظیمات مربوط به حریم شخصی در گوگل پلاس بسیار پیچیده و گیج کننده است و به نظر می‌رسد گوگل بعد از انتقادهای تندی که به علت مشکلات مشابه سرویس گوگل باز از آن به عمل آمد، هنوز در این زمینه درس کافی را نیاموخته و مجدداً اشتباهات گذشته را تکرار کرده است.

در بخش تنظیمات شخصی گوگل پلاس تصریح شده که تمامی فعالیت‌های کاربر اعم از اظهارنظرها، تعاملات با دیگر کاربران ثبت خواهد شد، اما توضیح داده نشده که ثبت و نگهداری این اطلاعات از سوی گوگل به طور دائمی انجام می‌شود یا بعد از مدتی گوگل این اطلاعات را از روی سرورهایش پاک می‌کند.

کاربرانی که با استفاده از گوشی‌های همراه به گوگل پلاس دسترسی پیدا می‌کنند با فرایند پیچیده تری مواجه هستند. در برنامه گوگل پلاس برای گوشی‌های هوشمند هشدار داده شده که گوگل اطلاعات مکانی کاربران این سرویس را جمع آوری می‌کند و کاربران برای استفاده از گوگل پلاس چاره ای جز پذیرش این امر ندارند.

به اشتراک گذاری اطلاعات با اشخاص و شرکت‌های ثالث و همین طور اپراتورهای همراه نکته دیگری است که کاربران گوگل پلاس را از هم اکنون نگران کرده است.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد