javahermarket

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا
 
هر چی بخوای پیدا میشه_دانلود انواع بازی نرم افزار تم_خبر های جالب عـکس کلیپ گوشی نرم افزار گوشی و....
Design by : NazTarin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید






این صفحه را به اشتراک بگذارید

خوش اومدی نظر یادت نره









javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
گوگل در آلمان مركز تحقيقاتي راه‌اندازي مي‌كند

 دانشگاه هامبولت اعلام کرد که این موسسه تحقیقاتی فعالیت خود را در پاییز آغاز می‌کند و محوریت تحقیقاتش هم روند تکامل اینترنت و آثار بر جامعه، علوم مختلف، سیاست و اقتصاد است و از جمله حوزه‌های دیگر تحقیقاتی این موسسه می‌توان به نوآوری، سیاست رسانه، فلسفه و حقوق قانونی اشاره کرد.



گوگل برای سه سال اول فعالیتش ۶. ۴۱ میلیون دلار به این موسسه کمک می‌کند.



دانشگاه هنر برلین، مرکز تحقیقات علوم اجتماعی برلین و موسسه هانس-بردو هامبورگ، سه موسسه‌ای هستند که در این پروژه حضور دارند.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
قابلیت‌های جدید جی‌میل رونمایی شد


گوگل به منظور سهولت کار با جی‌میل و افزایش بهره‌وری، تغییراتی در ظاهر سرویس ایمیل خود ایجاد کرده است.

به دنبال راه‌اندازی شبکه اجتماعی گوگل موسوم به گوگل پلاس و تیره شدن نوار راهبری گوگل در بالای برخی سرویس‌ها، جی‌میل هم تغییراتی به خود دیده است.

 با استفاده از این قابلیت‌های جدید دیداری، کار با جی‌میل آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌شود.

از جمله این تغییرات می‌توان به افزوده شدن دو زمینه ساده و زیبا به لیست زمینه‌های جی‌میل اشاره کرد.

کاربران با مراجعه به بخش تنظیمات حساب خود در جی‌میل و باز کردن زبانه Themes می‌توانند به این دو طرح جدید که Preview و Preview Dense نام دارد، دسترسی پیدا کنند.

برای بازگشت به حالت معمولی و پیش‌فرض جی‌میل، کافی است پس از طی مراحل فوق، زمینه Classic انتخاب شود.

به گزارش ایتنا، کاربران با استفاده از قابلیت‌های جدیدی که به Priority Inbox سرویس ایمیل گوگل افزوده شده، قادر خواهند بود ایمیل‌های خود را بر اساس اهمیت آنها مرتب کنند.

با فعال شدن این قابلیت، ایمیل‌ها را می‌توان به صورت‌های مختلفی از جمله مهمترها (Important first)، خوانده‌نشده‌ها (Unread first) و ستاره‌دارها (Starred first) طبقه‌بندی کرد.

همچنین از چندی پیش دکمه‌های Compose و Search در صفحه جی‌میل بزرگ‌تر و مشخص‌تر شده است.

بر اساس این گزارش، تغییرات در ظاهر جی‌میل طی چند روز آینده ادامه خواهد داشت.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
تبلت‌های مرموز آمازون


وب‌سایت خبری DigiTimes که در تایوان فعالیت می‌کند، گزارش داد که انتظار می‌رود آمازون به زودی ۲ میلیون دستگاه صفحه نمایش لمسی به تولیدکنندگان قطعات رایانه‌ای در تایوان سفارش دهد.



شایعات حاکی است که آمازون دو تبلت طراحی کرده به نام‌های Coyote و هالیوود که از پردازنده‌های انویدیا و تراشه دو هسته‌ای تگرا ۲ بهره می‌برد.



هنوز جزییات بیشتری درباره این محصولات ارائه نشده است؛ محصول قبلی آمازون کتابخوان‌های الکترونیکی کیندل بود که با فروش خیره کننده‌ای مواجه شدند. آمازون قصد دارد با تبلت‌های خود به رقابت با آی‌پد ساخت شرکت اپل بپردازد.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور




عدم واگذاری لینک اینترانت در مراکز مورد درخواست شرکت‌های PAP روند واگذاری را کند کرده است.
طبق آخرين آمار سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، تعداد پورت‌های ADSL نصب شده در سطح کشور توسط گروه شرکت‌های ندا تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۰، از مرز ۱ میلیون و۴۶۰ هزار پورت گذشت که از این تعداد بیش از ۸۸۰ هزار پورت دایر و هم اکنون به کاربران واگذار شده است.

طبق این گزارش تا آخر اردیبهشت ماه سال جاری، ۱ ميليون و ۴۶۱ هزار و ۳۹ پورت ADSL در ۳۱ استان توسط شرکت‌های بخش خصوصی دارای پروانه PAP در كل كشور نصب شده که در مقایسه با آمار قبلی (تا آخر فروردین)، ۳۷هزار و ۷۷۳ پورت به مجموع پورت‌های ADSL نصب شده گروه شرکت‌های ندا در کل کشور اضافه شده است.

شرکت‌های ندا در سطح کشور و تا آخر اردیبهشت ماه مجموعا ۸۸۴ هزار و ۳۷۰ پورت ADSL دایر کرده‌اند که این آمار حاکی از افزایش ۲۲ هزار و ۸۵۸ پورت ADSL دایری است که توسط کاربران در حال بهره‌برداري است.

بنا بر اين گزارش در «استان تهران» تا ۳۱ اردیبهشت ۹۰، آمار پورت‌های منصوبه و دایری واگذارشده توسط گروه شرکت‌های ندا در استان تهران به ترتیب به ۵۲۳ هزار و ۸۸۸ پورت و ۳۲۹ هزار و ۶۱۷ پورت رسیده است که این دو آمار نسبت به ماه قبل از آن، ۲۲هزار و ۱۱۱ و ۱۰هزار و ۲۴۵ پورت افزایش داشته است.

تعداد پورت‌هاي منصوبه شرکت‌هاي ندا در «شهر تهران»، ۴۰۹ هزار و ۳۳۶ پورت است که از اين تعداد ۲۸۱ هزار و ۴۲۹ پورت در حال بهره‌برداري است. طبق این آمار افزایش پورت ماه به ماه در شهر تهران در تعداد پورت های دایری و منصوبه به ترتیب ۲۰هزار و ۱۷۶ و ۱۰هزار و ۳۳۵ پورت بوده است.

همچنین این آمار نشان می‌دهد تاکنون ۶۱ درصد از پورت‌های نصب شده شرکت‌های ندا به کاربر واگذار شده است.

شایان ذکر است عدم واگذاری لینک اینترانت در مراکز مورد درخواست شرکت‌های ندا، عدم ارائه یک برنامه زمان‌بندی معقول و مشخص در پاسخ به درخواست‌ها (موضوع آئین نامه تعاملی)، عدم وجود سیستم جامع و یکپارچه جهت استعلام، دریافت رانژه و پاسخ به آن در استان‌ها (موضوع آئین نامه تعاملی) برخی از عواملی هستند که روند واگذاری پورت‌های ADSL منصوبه را به متقاضیان کند کرده است.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
عکس تزئینی است
عکس تزئینی است


تیم ربوکاپ جرجیا تک آمریکا که متعلق به دانشگاه شماره ۲۷ دنیا است در مسابقات جهانی ربوکاپ ترکیه مقابل روبات‌های فوتبالیست سایز کوچک تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین شکست خورد تا تیم ایرانی پاسخ محکمی به تحریم‌های قطعات این نوع روبات توسط آمریکا داده باشد.



 تیم جرجیا تک آمریکا که در رتبه بندی دانشگاه‌های معتبر دنیا جایگاه ۲۷ را داراست در مقابل نماینده دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حساب ۳ بر صفر شکست خورد.



تیم فوتبالیست سایز کوچک mrl از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در ادامه مسابقات جهانی ربوکاپ ترکیه توانست نماینده دانشگاه جرجیا تک آمریکا را شکست داده و به دور بعدی مسابقات صعود کند.



این پیروزی ارزشمند در شرایطی بدست آمد که برخی قطعات بکار رفته در این لیگ جزء اقلام تحریمی است که آمریکا فروش آن را به کشورمان ممنوع کرده است.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 18 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور

ابرکامپیوترترین ابر کامپیوتر دنیا را فوجیتسو ساخت
سی و هفتمین لیست TOP۵۰۰ همزمان با بیست و ششمین کنفرانس بین‌المللی ابرکامپیوترها (ISC'۱۱) در هامبورگ آلمان اعلام شد.

در TOP۵۰۰ list لیست رتبه‌ها و جزئیات ۵۰۰ ابرکامپیوتر برتر دنیا اعلام می‌شود. این پروژه از سال ۱۹۹۳ آغاز شده است و این لیست دو بار در سال (ژوئن و نوامبر) به روز و منتشر می‌شود.

K computer هنوز در مرحله نیم ساخته قرار دارد و پیکربندی آن به طور مشترک توسط این دو کمپانی در حال توسعه است. این ابر کامپیوتر از ۶۷۲ قفسه (computer rack) تشکیل شده است و در مجموع دارای ۶۸,۵۴۴ پردازنده می‌باشد.

در پروژه TOP۵۰۰ برای مقایسه عملکرد ابرکامپیوترها از برنامه تست LINPACK استفاده می‌شود که سرعت پردازنده‌ها را بر اساس واحد petaflops اندازه می‌گیرد.

K computer با کسب عملکرد ۸۱۶۲Petaflops موفق شده است تا در صدر این لیست جای بگیرد. علاوه بر این، این سیستم با درصد بازده محاسباتی ۹۳%، از این نظر نیز استاندارد بالایی را نشان داده است.

از ژوئن ۲۰۰۴ که یک ابرکامپیوتر ژاپنی به نام “Earth Simulator” توانست رتبه اول را در لیست TOP۵۰۰ کسب کند، این اولین بار است که مجددا یک ابرکاپیوتر ژاپنی دیگر موفق به کسب چنین افتخاری شده است.

گفتنی است RIKEN ، شریک سازنده این ابر کامپیوتر با فوجیتسو در واقع یک موسسه تحقیقاتی ژاپنی در زمینه علوم طبیعی است که در سال ۱۹۱۷ پایه‌گذاری شده است.

بودجه سالانه این موسسه ۸۰۰ بیلیون ین است که تماما توسط دولت ژاپن تامین می‌شود. در حال حاضر ۳۰۰۰ دانشمند در آن مشغول به کار اند که در ۷ کمپ در ژاپن مستقر می‌باشند.

زمینه‌های تحقیقاتی این موسسه بسیار متنوع و شامل فیزیک، شیمی، زیست شناسی، علوم پزشکی، مهندسی و علوم کامپیوتری می‌شود که از تحقیقات پایه تا اقدامات اجرایی را در بر می‌گیرد

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 18 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
سرعت کم اینترنت عامل اتلاف عمر اکثر کاربران ایرانی


حامد قاسمی نراقی - سرعت کم اینترنت در ایران و عدم برآورده شدن نیاز متخصصین،محققین،کارشناسان و کاربران عادی اینترنت در ایران یکی از بحث‌های همیشگی در حوزه صنف فاوا بوده و هست.



اما با توجه به وعده مسئولین در سال‌های گذشته و قول‌های داده شده در سال پیش مبنی بر تغییرات در سرعت اینترنت در سال ۹۰ و همچنین بحث بمب اینترنتی سال ۹۰، این روزها توجه همه را به این بحث بیش از پیش جلب نموده است.



البته انتشار خبرهایی مبنی بر سرعت اینترنت در سرتاسر دنیا بالاخص در آسیای جنوب شرق و هم‌چنین رتبه‌بندی‌های اعلام شده سرعت اینترنت و رتبه پایین ایران در این رده‌بندی‌ها نیز بر شدت جذابیت بحث در مورد سرعت اینترنت ایران افزوده است.



بیش از ۹۲ درصد کاربران ایرانی اینترنت برخلاف نظر وزیر و مسئولین وزارت ارتباطات سرعت اینترنت را در ایران کافی نمی‌دانند و نیز ۸۰ درصد از این کاربران سرعت پایین اینترنت را عامل اتلاف وقت و عمر خود می‌دانند.



این داده‌ها بر اساس نظرسنجی سایت ایتنا در مورد سرعت اینترنت بدست آمده که همچنان زمان پاسخ‌دهی به آن ادامه دارد.



همچنین در اردیبهشت‌ماه مطلبی از سوی مراکز ذیربط منتشر شده که میانگین سرعت برای ایرانیان را ۵۰۰ بیت بر ثانیه یعنی حدود یکصدم حداکثر سرعت دایل‌آپ که ۵۶ کیلوبایت بر ثانیه می‌باشد.



عدم ارتقای سرعت اینترنت در ایران در حالی ادامه دارد که علاوه بر نظر مردم نسبت به کمبود سرعت مورد نیاز و همچنین نظر کارشناسان و خبرنگاران حوزه بر صحت نظر مردم، دولت دهم بارها به دورکاری و الکترونیکی شدن امور کارکنان خود اشاره نموده و مسئولین دولت بارها به اجرای دولت الکترونیک تاکید کرده‌اند.



سئوال اصلی اینست که اجرای دولت الکترونیک بدون فراهم بدون زیرساخت اصلی آن یعنی سرعت اینترنت کاربران و امکان دسترسی همه کاربران چطور قابل اجرا خواهد بود؟؟ آن هم با طرح دورکاری که همه کارمندان و مراکز اداری،صنعتی و تجاری نیاز به اتصال با سرعت حداقل ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه واقعی را دارند.



از طرفی در دنیای امروز مراکز تحقیقاتی،علمی، صنعتی، فرهنگی، مراکز داده‌ای شرکت‌های خصوصی، شرکت‌های فعال در بحث فاوا و مراکز دیگر مرتبط با این مراکز که بخش عظیمی از بار پیشرفت جامعه و تعالی جایگاه ایران در عرصه‌های متفاوت بر عهده آنان است برای به‌روزرسانی فناوری و علوم مورد نیاز و همچنین ارتباطات خود نیاز به اینترنت با پهنای باند (سرعت) بالا دارند تا هم از اتلاف وقت و انرژی بکاهند هم از سرعت پیشرفت علم در دنیا بیش از پیش عقب نماند.



با توجه به وظیفه مسئولین در برطرف کردن نیاز مردم و نتایج بدست آمده از نظرسنجی ایتنا و رسانه‌های دیگر مبنی بر پایین بودن سرعت اینترنت در ایران، انتظار پاسخگویی مسئولین و افزایش سرعت اینترنت در ایران حداقل توقع در این مبحث می‌باشد.



به امید روزی که میانگین سرعت ایران به حداقل یک مگابیت برثانیه برسد.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 17 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور

دانلود نرم افزار Nero Multimedia Suite 10.6.11300

 

حجم: 367mb

 

 

 

لینک دانلود

javahermarket


ادامه مطلب


بررسی مرورگر گوشی نوکیا N9


تایپ کردن آدرس، انتخاب از میان برترین سایت‌های شما یا انتخاب یک میانبر برای شروع و عملکرد کلی آن بسیار سریع است.

با این گوشی می‌توانید بزرگنمایی به صورت دوانگشتی انجام دهید، با دو ضربه کوچک روی یک ستونِ متن فوکوس کنید.

این قابلیت برای مشاهده وب‌سایت‌ها و بلاگ‌ها کاملا مفید است.
علاوه بر این، بزرگ کردن متن‌ها نیز امکان‌پذیر است؛ بدون اینکه نیاز باشد اندازه سایر اجزای صفحه را افزایش دهید.

اگر بخواهیم کمی بیشتر در مورد مشخصات فنی آن توضیح دهیم باید به چگونگی عملکرد HTML5 در یک صفحه تست بپردازیم: مرورگر نوکیا N9 در این تست ۲۸۳ نمره و ۱۴ امتیاز به دست آورد.
باید توجه داشت که با این امتیاز، این مرورگر خیلی بهتر از بسیاری از مرورگرهای دسکتاپ امروزی عمل می‌کند.
مخصوصا این که از ویدئوهای HTML5 و CSS 3D پشتیبانی می‌کند.
علاوه بر این، سایر برنامه‌های موبایلی که مشخصات HTML5 دارند نیز اجرا می‌کند تا به کاربران امکان دهد از برنامه‌های وب استفاده کنند.

به طور مثال همه اینها بستگی به حرکت دستگاه، جهت‌دهی و آگاهی از موقعیت مکانی دارد.

سایت رسمی برنامه‌نویسان نوکیا مشخصات این مرورگر را بیان کرده است و اعلام کرده که این مرورگر از فناوری‌های دیگری نیز برخوردار است. مانند:

CSS ۳

DOM Level ۳

HTML over TCP/IP

HTML۵

Javascript ۱.۸

Webkit ۲ based

XHTML

XML

در اینجا پشتیبانی از فلش ذکر نشده است. اما در حال حاضر، بسیاری از وب‌سایت‌های مهم محتوای ویدئو را از طریق HTML5 دریافت می‌کنند.
مثلاً برنامه یوتیوب بر روی گوشی برنامه وب اعمال نفوذ بر مرورگر است. یکی از امکانات این مرورگر، صفحه نمایش سایت‌هایی هستند که بازدید بیشتری دارند.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:مرورگر نوکیا n9,نوکیا , توسط محمد محسن سلحشور

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد